Toimitus- ja maksuehdot

Toimitusehdot ovat voimassa 1.1.2020 alkaen.

Verkkokauppa

Tuotteita myy verkkokaupassa Crenoco Green. Markkinointinimi ja verkkokaupan osoite on nordicforyou.fi. 

Y-tunnus: 2093237-4
Puhelin: +358 50 5446638
Osoite: Metsäkalliontie 347 43130 TARVAALA
Sposti: info@crenoco.fi

Tilaaminen

  • Tilaaja voi olla 18 vuotta täyttänyt yksityishenkilö, yhteisö tai yritys Suomessa tai EU-alueella. Verkkokaupan hinnat koskevat vain verkkokaupassa myynnissä olevia tuotteita ja tuotteiden toimituksiin liittyviä kuluja. 
  • Tuotteiden hinnat on esitetty tuote-esittelyjen yhteydessä. Hintoihin sisältyy arvonlisävero, verokanta on joko 14% tai 24% tuotteesta riippuen. Veroerittely näkyy ostoskorissa ja tilausvahvistuksessa.
  • Tilattavat tuotteet valitaan verkkokaupasta ostoskoriin. Tilaus tehdään maksamalla ostoskorin määrittämä loppusumma. 
  • Tilauksen yhteydessä hyväksytään toimitusehdot, tuotteiden hinnat ja toimituskulut.
  • Tilauksesta lähetetään tilausvahvistus, josta näkee tilatut tuotteet, toimituskulut ja tilauksen loppusumman.
  • Mikäli asiakas huomaa tilausvahvistuksen saatuaan tilauksessa virheen, voi tilausta muuttaa ottamalla ensi tilassa yhteyttä osoitteeseen myynti@crenoco.fi. 

Maksaminen ja maksutavat

  • Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti SSL-suojatulla maksulomakkeella. Verkkokauppa käyttää  Paytrail Oyj maksunvälityspalvelua pankki- ja korttimaksuissa. 
  • Palvelu on Paytrail Oyj (2122839-7) ylläpitämä palvelu. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.
  • Paytrail -maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle.
  • Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Jos haluat reklamoida tai palauttaa tuotteen, sinun kannattaa olla yhteydessä suoraan verkkokauppaan, josta tuote on tilattu.

Maksu pankkipainikkeella

  • Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy  Paytrail, joka välittää maksusi verkkokauppiaalle. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.

Maksut luottokortilla

  • Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard-, Debit MasterCard - ja American Express -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa -, MasterCard SecureCode - ja American Express SafeKey -todentamispalvelut.  Paytrail näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella, eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.

Toimitus

  • Toimitusaika koostuu tilauksen käsittelystä sekä kuljetuksesta. Kotimaan toimituksissa toimitusaika on yleensä 3-5 arkipäivää. Toimituskulut määräytyvät toimitustavan sekä tilauksen painon ja koon mukaan. 
  • Tuotteet toimitetaan ensisijaisesti kirjapostina. Pakettitoimitukset toimitetaan Postin noutopisteeseen tai perille toimitettuna. 
  • Ylivoimainen este (esimerkiksi lakko, työsulku, tulipalo tai konerikko) vapauttaa noudattamasta sovittua toimitusaikaa eikä Grenoco Green ole tällöin korvausvelvollinen.

Palautukset

  • Kuluttajansuojalain mukainen  vaihto- ja palautusoikeus on 14 vuorokautta vastaanotosta. Asiakkaalla on oikeus vaihtaa tai palauttaa tuotteet alkuperäispakkauksissa myyntikuntoisina. Palautuksissa ota ensin yhteys verkkokauppaan. 
  • Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot: nimi, osoite, puhelinnumero ja kopio tilausvahvistuksesta
  • Maksunpalautus tehdään ainoastaan tilauksessa käytetylle maksutavalle.
  • Jos tilaus palautetaan kokonaisuudessaan hyvitämme tilauksen ja toimituskulut kokonaisuudessaan. Mikäli tilauksesta palautetaan vain osa, hyvitetään palautetut tuotteet mutta toimituskuluja ei hyvitetä.

Vastuu ja reklamaatiot

  • Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee asiakkaan ilmoittaa asiasta verkkokauppaan.
  • Asiakas voi tehdä välittömästi reklamaatio myös toimituksesta vastanneelle yritykselle.
  • Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.
  • Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitus- ja maksuehtoihin. Pidätämme oikeuden muutoksiin.

Tietosuoja

  •  Käsittelemme kaikki asiakastiedot ja henkilötiedot täysin luottamuksellisesti henkilötietolakia noudattaen.